Pagina's

maandag 5 januari 2015

SOL-aholics opgelet!

Hallo SOL-aholics,

Het werd weer hoog tijd om een datum te prikken voor de volgende SOL. Feestdagen achter de rug, dus we kunnen weer lekker terug in het normale ritme en daar horen kaartjes maken natuurlijk ook bij. En wat is nou leuker dan met zijn allen gezamenlijk online wat leuks te maken?

VRIJDAG 30 JANUARI 
20.00 UUR

Voor diegenen die het de vorige keer gemist hebben. SOL staat voor Scrap Online. Dit betekent dat we online, gezamenlijk met alle deelnemers die mee doen, hetzelde project gaan maken. Wat dit project is blijft een verrassing. Je krijgt om de zoveel tijd vanaf 20.00 uur een aanwijzing en die voer je uit.

De aanwijzingen worden gegeven via onze Dutch Doobadoo Facebook groep. Zorg dus dat je daar lid bent en dat je je daar op 30 januari om 20.00 uur meldt.

(Klik op de afbeelding)

Dit is het voorlopige boodschappenlijstje:

Dutch Paper Art Borders

Dutch Shape Art Hart

De overige materialenlijst volgt, maar dit zal veel basis zijn wat een ieder standaard in huis heeft. Zorg wel dat je de Dutch Doobadoo artikelen zoals hierboven vermeld, tijdig koopt of besteld.


De benodigde materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


5 opmerkingen:

  1. Fijn dat er al bekend is welke producten van Dutch doobadoo jullie deze keer gebruiken. Kan ik ze op tijd bestellen, dankjullie wel! Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, heb de dames net weer een mail gestuurd of we weer mee gaan doen met zijn allen ! Bedenk me nu dat ik de slee nog niet heb laten zien, maar zit nu op het werk. Ga ik van de week even doen.
    Fijn dat het lijstje zo snel bekend is, de mal heb ik, maar kan ik op jacht naar de paper borders.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hartje heb ik wel, maar de border niet, mag je ook deelnemen als je een andere border gebruikt ???
    want wil wel graag een keer mee doen


    groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat wil ik ook graag weten of je verplicht deze borders moet gebruiken of dat andere ook mogen? Leuk dat jullie mijn woorde gebruikt hebben hihi sol-aholics

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag maar we kiezen een winnaar uit diegenen die beide producten gebruikt hebben.

      Verwijderen