Pagina's

zaterdag 24 januari 2015

Love

Hallo allemaal,

Nog even en dan is het al weer Valentijnsdag. Wat is dan leuker om je geliefde te verrassen met een kaart. Of met dit leuke MDF Art Word Love.


Ik ben begonnen met het overnemen van het MDF op het designpapier. Daarna het papier op het MDF geplakt. Hiervoor heb ik uiteraard de nieuwe Dutch Doobadoo alleslijm gebruikt.


Op de letter "L" heb ik naast de Magnolia op de fiets een Dutch Doobadoo Paper Art Lantaarn geplakt. Eerst heb ik deze nog grijs gekleurd.


Op de letter "V" heb ik onderaan de Dutch Doobadoo Paper Art Corner geplakt. En bovenaan de Paper Art vlinder. Ik vind de Paper Art zo leuk en ook zo handig.



Ze zijn ook zo gedetailleerd en fijntjes. Gewoon uitknippen en opplakken maar. En wil je het in kleur, dan kleur je het gewoon. En dat kan met elk kleurmiddel die je maar wilt.


Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust!



Dan wens ik je nog een fijne dag en veel freubelplezier. 
Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten