Pagina's

maandag 12 januari 2015

Just Married

Vandaag laat ik jullie het nieuwe MDF 3luik met hart van Dutch Doobadoo zien. Is hij niet ontzettend leuk? Ook leuk om te maken als een persoonlijk cadeau, ik heb hem inmiddels al opgestuurd naar Jaap (van Dutch Doobadoo) als kleinigheidje voor zijn huwelijk.


Het papier wat ik heb gebruikt is van ScrapBerry's - Elegy. Het papier op zich is al heel erg mooi, dus heb er niet al te veel versiersels bij gedaan.

Dutch Doobadoo - Dutch MDF Art - Triptech with Heart       Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue

Ik ben begonnen met het omtrekken van mn MDF vorm op het designpapier, dit netjes uitgeknipt. De randen bewerkt met witte Crackle Paint en daarna opgeplakt met de nieuwe Dutch Doobadoo All purpose Hobby Glue. Met deze lijm kan je prima op MDF plakken.


Aan de linkerkant zie je een bloementoef, daarachter een mooie klimop verwerkt. Deze is gemaakt met een stans van Creative Expressions - Trailing Ivy. Daarboven fladdert een klein vlindertje, dit is een Laser Art vlinder. Deze heb ik zwart gemaakt met de Distress inkt Black Soot.

Dutch Stencil Art - Alphabet 2

De letters Jaap heb ik gemaakt met het alfabet stencil 470.755.002. Hiervoor heb ik de Darwi Acryl pen zwart gebruik.


Aan de rechterkant ook weer een bloementoef. De Paper Art labels heb ik op kleur gebracht met Distress Inkt Black Soot en daarna met de Label stickers er de datum op gezet.


Onder de opening van het hart heb ik nog een Paper Art strik verwerkt. Hierop heb ik Stickles Zilver gedaan. Ziet er ook wel erg leuk uit toch?

Laser Paper Art - A5 - wit - Butterflies  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Scatter Bows  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Labels

Ik hoop dat ik jullie met dit 3luik weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.  Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten