Pagina's

zondag 4 januari 2015

Ice Skating


Hallo dames,
 Vandaag een creatie met jeugd sentiment voor mij, jaren heb ik als meisje kunst schaatsen als sport gedaan. Jaja ik kan knippen en plakken maar ook een pirouette maken. Ik was ook zo blij met de kunstschaats card art en toen ik de paperart silouette kunstschaatsers erbij zag kon mijn dag niet meer stuk. 
 
Natuurlijk kun je gewoon een kaart maken van deze kaart maar ik vond het leuk om hem op een voetje te maken en de dames er tegen aan te plakken.

Dutch Paper Art - Ice Dansers

Ik heb de schaats beplakt volgens de lijnen van de cardart mal met design papier en hier en daar een paperart ijsster geplakt met een plak pareltje erop .

     
De voet heb ik beplakt met mos waar ik om een ijs effect te maken gewerkt heb op het mos met glossy accents en viva ijskristallen, ging overigens lekker stinken met de heattool erop, dus wees voorzichtig.

Dutch Card Art - Ice Skate

Mooi he de silouette schaatsers, zo sierlijk. Dit was mijn project weer vandaag ,
Tot snel,



3 opmerkingen: