Pagina's

zaterdag 3 januari 2015

Home Sweet Home

Hallo allemaal,

Ik ben Gerry van Gent al jaren gek op scrappen. Oorspronkelijk kom ik uit Bulgarije. Mijn man en ik zijn inmiddels ruim 10 jaar getrouwd en we hebben 2 kids, Alexander van 11 en Leanne van 7.

Rond de geboorte van mijn eerste heb ik het scrappen ontdekt. Sinds 2009 ben ik echt serieus met mijn hobby bezig. De afgelopen jaren heb ik in diverse design teams gezeten, zoals die van Prima Marketing, Webster's Pages en Glitz Design.


Ik ben blij en vereerd om mijn eerste Dutch Doobadoo project met jullie te delen.

Als eerste heb ik de Dutch Doobadoo MDF huisjes gebruikt.


De Dutch Doobadoo MDF huisjes hebben allemaal een laagje witte gesso gekregen en daarna heb ik ze allemaal gekleurd met inkt. Vervolgens heb ik de huisjes  vastgezet op een witte houten tray.


De Paper Art Leaves heb ik bewerkt met behulp van de Window Marker -
een pen met vloeibare witte verf. Het is makkelijk te gebruiken en droogt snel.


De Dutch Softboard Art Loose Bricks heb ik onbewerkt gelaten. De ramen van de huisjes zijn voorzien van perkament papier dat een mooi
transparent effect geeft - zeker als er een kaarslichtje achter de huisjes geplaatst wordt.


De eikeltjes uit de Dutch Paper Art Autumn heb ik ingekleurd met Copic Markers.


Bedankt voor jullie aandacht en tot de volgende keer!
Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten