Pagina's

donderdag 29 januari 2015

Happy Bday

Hallo allemaal,

Wat is het toch elke keer een feestje om met de prachtige produkten van Dutch Doobadoo aan de slag te gaan. Ik ben helemaal weg van de Card Art schaats, hij is zo gaaf! Ik heb er een verjaardagskaart mee gemaakt.


Voor de basis heb ik de shape art Flower 4 petals gebruikt. Hiervan de grootste maat uit creme cardstock omgetrokken en uitgeknipt. Daarna een maatje kleiner uit donkergrijs cardstock en dan nog een maatje kleiner uit designpapier. 


Dan de Card Art Schaats uit zwart cardstock en designpapier omgetrokken en uitgeknipt. Ik heb slechts een enkele schaats uitgeknipt. Aan de bovenzijde (aan de binnenkant) van de schaats heb ik een strookje zwart papier geplakt.



Dit strookje heb ik op de kaart geplakt. Als je de schaats weer naar voren klapt, blijft de kaart dan staan. Door de gaatjes heb ik nog een lintje gestrikt. Op de kaart nog een paar Noor! Designstansen (blauwe mallen en vlinderrand rechts) geplakt en een Dutch Doobadoo paper art hartje. 


Op de onderkant nog een bloementoef geplakt en bovenop de bloementoef de Dutch Doobadoo Paper Art Ice Dancers. Wat zijn die toch ontzettend gaaf! Je knipt ze gewoon uit het vel en opplakken maar.


Ik hoop dat je de kaart leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Ik wens je nog een hele fijne dag. Ik ga gauw verder met het volgende Dutch Doobadoo project. Tot de volgende keer!

En heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor!
Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten