Pagina's

donderdag 29 januari 2015

Family Fun

Hallo allemaal,
Vandaag wil graag met jullie een layout delen waarin ik verschillende Dutch Doobadoo materialen heb gebruikt. De nadruk ligt bij deze layout duidelijk bij structuurpasta en masks.


Bij de achtergrond ben ik begonnen met de DD Dutch Art Mask A5 Small Leaves. Daarna heb ik op drie plekken DD Dutch Art Mask A5 Flower Swirl toegevoegd. Vervolgens heb ik de margrietjes met inkt distressed.


Voor de gestempelde bloemen heb ik NOOR! Design Clear Stamp Bloem/Bladeren gebruikt.


Om meer textuur te geven aan sommige van de gemaskeerde blaadjes heb ik zwarte fineliner gebruikt langs de randjes.


Voor de witte blaadjes van DD Dutch Paper art A5 Autumn  heb ik turqouise inkt gebruikt.


Bedankt voor je aandacht!
Gerry van Gent 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten