Pagina's

woensdag 7 januari 2015

Daverende Doobadoo Dag

Aanstaande vrijdag 9 januari is het zover de "Daverende Doobadoo" dag. Het zal een geweldige dag worden vol workshops en make & Takes. De dag zat in korte tijd vol dus daar zijn we reuze trots op.

Ik mag deze dag een demo geven met de Doobadoo Shape Art mallen en jullie weten wel dat ik daar helemaal weg van ben! Hier wat voorbeelden van modellen die ik gebruikt heb.


Je kan echt vele kanten op met de Shape Art mallen. En dat zal ik je deze dag allemaal uitleggen en laten zien. Dus mocht je je niet opgegeven hebben maar wel even willen komen kijken naar de demo kom dan gezellig langs bij HobbyVision te Rijssen.


Degene die zich opgegeven hebben voor deze dag kunnen ook bij me aanschuiven voor een kleine Make & Take die je zelfstandig kan maken. Het is een leuk mapje met een envelopje er in. Deze is bewerkt met Dutch Doobadoo Structuurpasta.


Zo ziet het leuke mapje er uit als je deze open klapt. 


Ik hoop je aanstaande vrijdag te zien bij HobbyVision te Rijssen.

Daverende Doobadoo Dag - vrijdag 9 januari - Groot

We gaan er een geweldig leuke dag van maken!


3 opmerkingen:

  1. Wow wat staat hier allemaal voor mois te schitteren.....echt fantastisch mooie kleuren combinaties.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig zeg !
    Zou er ook graag bij zijn maar woon veel te veraf.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen