Pagina's

dinsdag 27 januari 2015

Care for some Coffee

Hoi allemaal,

Nu alles thuis weer aan kant is en de meeste feestelijkheden achter de rug, heb ik weer heerlijk de tijd om op mijn hobbyzoldertje te vertoeven. Heerlijk!


Ik ben helemaal weg van de mooie enveloppe mal met het venster erin, zodat je al een sneekje van de binnenkaart kan zien.


 Ik heb de basis omgetrokken op wit cardstock en uitgeknipt en gesneden. Daarop een stukje groen cardstock en daarop Designpapier. Ik vind deze serie schitterend. Achter het raampje zit een stuk gestanst cardboard. Vond het wel een leuk effect geven.


Het kaartje erin is gemaakt van wit cardstock met daarop DP. De mooie hoekjes zijn de DDBD Paperart hoekjes. 


Heel mooi en fijntjes. Het plaatje komt uit en oudere serie van Maja evenals de toepasselijke tag. Onder het plaatje een paper art Border geplakt. Het geheel met foam op de kaart geplakt.


Hier is het wat beter te zien. Op de border heb ik wat hotfixsteentjes gedaan. Valt die iets meer op.


Onder de bloemen een stukje softboard en wat dun touw. Ik weet niet precies hoe dat heet. De vlinder zelf gemaakt met een malletje en licht gewicht klei. Op kleur gebracht met Inka Gold.


Aan de bovenkant een strik met hartje met daarin ook een hotfixsteentje. In de hoeken ook. Zo spreekt het iets meer.


Groetjes,


   
 
    

4 opmerkingen: