Pagina's

woensdag 28 januari 2015

Across that Way


In de afgelopen weken heb ik een aantal keren in mijn grote art journal zitten werken. Hierbij kan je de masks van Dutch Doobadoo heel goed gebruiken om mooie achtergronden te maken. 


 Ik gebruik op grote achtergronden 3-5 motieven, soms lastig kiezen want er zijn zoveel mooie motieven, maar als je er teveel gebruikt wordt het te druk en onrustig en wordt de achtergrond meer voorgrond....en het heet natuurlijk niet voor niets achtergrond. 


Dit is de eertse closeup van een van de masks die ik heb gebruikt, SUN.


Het tweede mask dat ik heb gebruikt is de DIAMONDS, dit is wel een favoriet hoor. Wiebertjes zijn altijd zo leuk om te gebruiken en goed te combineren met allerlei andere motiefjes. 


Als laatse mask heb ik FLOWERS gebruikt, nog zo leuk mask met bloemen.  Dit is de hele pagina. In de achtergrond zie je de verschillende masks gecombineerd. Op deze pagina heb ik ze gebruikt met Dylusions inkt. De afbeeldingen zijn ook van Dylusions. Ik heb ze ingekleurd met copic markers. 


fijne dag vandaag
groetjes



2 opmerkingen: