Pagina's

dinsdag 2 december 2014

Pepernoten, Pepernoten...

Goedemorgen allemaal,
Dat sint en zijn pieten weer in het land zijn, daar kunnen we niet omheen. En wie weet heeft hij wel een heleboel Dutch doobadoo kadootjes meegenomen in de zak voor jullie. Ik hoef niet te wachten tot 5 December, ik vond ze al in mijn schoen. Daarom het ik de nieuwe shape mal en de nieuwe boxmal gemaakt in Sint stijl om de oude man te bedanken .


De kaart heb ik gemaakt met het patroon van de sol van afgelopen keer.Alleen de shape mal vervangen door de nieuwe mal.


In het doosje zitten pepernootjes en heb er een kijk venster ingemaakt zodat je deze ziet zitten.



Hier op de detail foto zie je de leuke sint tekst, deze is van Noor design! en het is een clearvel vol leuke sint en piet teksten .


Het tasje is gemaakt met de nieuwe boxmal en is erg leuk om bij je kaartjes een leuk presentje in te doen .In de mal zitten ook weer de gebruikelijke randen om je design papier op af te tekenen

Pre-order December - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Flower 4 Petals  Pre-order December - Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - A4 Box

Dit was het weer voor vandaag .


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

1 opmerking: