Pagina's

donderdag 25 december 2014

Christmas Spirit

Hallo bloggers ,
Vandaag nog een kerst kaartje, dat mag nu nog. Ik heb de de basis van de kaart gemaakt met een shape art mal. Eigelijk maak ik geen normale vierkante kaartjes meer sinds deze ideale mallen er zijn. Het staat zo leuk vind ik die vormen in de kaarten.


Nadat ik de basis uit kraft cardstock heb geknipt heb ik hem erna beplakt met paper van pion, ik ben zo dol op deze ruitjes. Het plaatje is kant en klaar van the hobby house en heb dit lekker smerig gemaakt met distress inkt. 

Dutch Label Art - Xmas (white)

De tekst is een kant en klare van Dutch doobadoo uit de label art collectie, erg handig hoor de teksten kant en klaar in het wit, anders moet je weer embossen  en soms zit je gewoon even wat krap in je tijd.


Om het haartje heen heb ik weer mijn favoriete ijskristallen van paperart gebruikt , zo mooi en fijn , ik heb er al zoveel gebruikt weer deze winter, ik krijg er geen genoeg van. Bij het sfeerje van deze kaart vond ik de cardboard sterren erg mooi passen, ze maken het net wat stoerder allemaal. De randjes met distress gedaan en een groepje bij elkaar geplakt .

Laser Paper Art - A5 - wit - Snowflakes    Cardboard Art - A5 - Stars

Op de randjes weer lekker wat sneeuw effect gemaakt met de dutch doobadoo structure paste . Wat frustels erop en mn kaartje was klaar!

Ik vind t zelf erg leuk geworden, ik hoop jullie ook



Geen opmerkingen:

Een reactie posten