Pagina's

zaterdag 29 november 2014

XXX-jes

Ik heb de MDF Rocking Horse van Dutch Doobadoo nog maar een keer weer gepimpt. Deze keer niet voor geboorte gemaakt, maar gewoon een "neutraal" thema. Ook wel een leuk item om gewoon in de kamer te zetten toch?


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van ScrapBerry's - Elegy. Langs de randen heb ik wat zwarte inkt gedaan (Distress Inkt - Black Soot)


Om de nek hangt een strik, aan dat strik een klein labeltje, gemaakt met de CreaLies stans Labels & Tags no 1.

Dutch MDF Art - Rocking Horse

Daarop met Versamark een tekst gestempeld met tempels van Noor! Design 6410/0010, hier overheen wat zilveren embossingpoeder gestrooid. Voor het zadel heb ik de kleinste maat van de Shape Art 470.715.100 gebruikt.


Verder nog een klein bloemetje van ScrapBerry's ter decoratie, daarachter wat Laser Paper Art blaadjes van Dutch Doobadoo. Deze zijn met Distress inkt op kleur gebracht. Onderlangs heb ik met de Modeleer creme Silber Metallic wat sterretjes en stipjes gemaakt met de Mask Art Screen of Stars.

Laser Paper Art - A5 - wit - Leaves

Verder heb ik hem vrij rustig gehouden omdat het papier op zich al mooi genoeg is en je zo ook goed de vorm van het MDF blijft zien.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten