Pagina's

vrijdag 21 november 2014

X Mas

Vandaag laat ik jullie weer een kerstcreatie zien. Deze keer heb ik de Dutch Doobadoo Card Art mal clock 470.713.505 gebruikt.

Ik heb er een staande creatie van gemaakt, deze ga ik niet verzenden maar óf zelf neerzetten óf iemand cadeau doen. Ik heb er gewoon een dubbele clock van gemaakt zoals de mal ook is. De smalle strook onderaan heb ik vastgeplakt op een plateau van 12 x 12 cm.


Het gebruikte papier is van Noor! Design, Winter Wonderland 6011/0047. Dit heeft weer prachtige kleuren hé? De wijzerplaat heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo structuurpasta. Je kan wel zien dat het er iets dikker opligt. Ook de Kraft label is van Dutch Doobadoo.


Ter decoratie heb ik wat sneeuw op het plateau gesmeerd en daar wat piepschuim balletjes op  geplakt. Hier heb ik lichtjes wat crackle paint overheen gesmeerd. De rendieren met arreslee heb ik vastgeplakt achter die piepschuim bollen.


Voor de klok ziet een lief meisje op een cadeautje, dit is een stempel van Wild Rose Studio's - Girl and Penguin. Deze heb ik ingekleurd met de l'Aquarelle. 

Dutch Card Art - Clock  Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth 250ml

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. 





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:






1 opmerking: