Pagina's

woensdag 19 november 2014

Snow

hallo allemaal, 
ik heb weer eens lekker zitten spelen in mijn art journal. Dutch Doobadoo heeft een mooie serie shape art mallen waarmee je mooie vormen kaartjes kan maken, ik ben alleen niet zo'n kaartenmaker, maar dat is helemaal geen probleem met deze leuke shape art mallen. Je kunt ze ook op andere manieren gebruiken, zoals hier bijv in art journal.


Ik heb de vorm overgenomen op een achtergrond gemaakt met color bloomsprayinkt van prima. In de achtergrond heb ik ook een paar leuke masks van Dutch Doobadoo gebruikt, samen met de paper art sneeuwsterren. De poppetjes zijn ingekleurd met copics. 

Dutch Shape Art - Snowstar  Laser Paper Art - A5 - wit - Snowflakes

In de grote sneeuwster heb ik heerlijk zitten doodlen met verschillende markers. 
De spreuk heb ik gevonden op het internet. 

groetjes,


2 opmerkingen: