Pagina's

woensdag 12 november 2014

Multiple Personalities

Voor vandaag heb ik een label gemaakt uit een zelfgemaakt achtergrondje.  De achtergrond is gemaakt met Dylusions inkt en de metal 1 en clouds maskers. De metal1 masker heb ik aangebracht met onze eigen structuurpasta en een paletmes. 


Met de achterkant van het paletmes pak je een beetje pasta op en smeert het over je masker heen. Het beste is om 1 kant op te smeren, je hebt dan de minste kans dat de pasta ook onder je masker schiet en gaat vlekken.  Nadat de pasta is opgedroogd heb ik een beetje inka gold opgesmeerd.

Dutch Mask Art - Clouds  Mask Art - A5 - Metall 1

De randjes bij ik getekend met markers van posca en faber castell. De blaadjes stempel is van Dylusions. Het hekje is paper art van Dutch Doobadoo, dat ik zwart heb gemaakt met een dikke marker van molotow.  Dit grappige poppetjes is van Stampotique en is ingekleurd met faber castell kleurpotloden. 

fijne dag allemaal,
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten