Pagina's

dinsdag 4 november 2014

Merry christmas


Wat leuk dat je weer even langs hopt. Zoals vele van jullie weten ben ik van Italiaanse afkomst.  Italianen hebben als traditie een fuori porta met kerst aan de deur hangen . Dit betekend letterlijk buiten de deur , deze hangers hangen ze dus aan de buitendeur en zo geven ze iedereen die langs loopt een kerst groet. Toen ik ook het leuke setje van de 3 ijskristallen van mdf van Dutch doobadoo in mijn handen kreeg wist ik gelijk wat ik er mee zou gaan maken!


 Ik heb mijn hanger beplakt met papier uit een kerst blokje van Noor Design !in traditionele kerst kleurtjes. 

Dutch MDF Art - Stars set of 3

Door middel van een lang lint heb ik de sterren aan elkaar gemaakt , met een lijm pistool aan de achterkant vast geplakt aan het lint. Onderaan een stel bellen en dan versieren maar.


Op zo,n hanger kun je lekker losgaan met allemaal frutsels . stansjes en stempels . Zoals jullie weten ben ik verslaaft aan de gingerbread mannetjes van Dutch doobadoo die ik wat glazuur geef doormiddel van een parel pen.

Dit was mijn projectje weer.
Tot snel weer.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


3 opmerkingen: