Pagina's

donderdag 27 november 2014

Little Things


Voor dit project heb ik het MDF drieluik weer gebruikt. Blijft een leuk model voor kleine projectjes. Ik heb het MDF eerst wit gemaakt met gesso en daarna bewerkt met verschillende kleuren bruin acrylverf.


Daarna heb ik de vintage mask gebruikt met de structuurpasta waar ik wat luminarte pigments door heen heb geroerd om een mooie kleur blauw te krijgen. Daarna heb ik het motief nog bewerkt met inka goud in verschillende tinten. 

Dutch MDF Art - 3luik / Triptech   

Vervolgens heb ik een klein Hema kado doosje gebruikt en deze op het drieluik geplakt en versierd met verschillende leuke embellies, vastgeplakt met een lijmpistool. Verschillende elementjes heb ik goud geverfd met acrylverf en daarna nog wat highlights gemaakt met inka gold.

Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth 250ml

De bloempjes waren wit maar zijn gekleurd met Dylusions inkt calypso teal. In de flesjes zit dezelfde inkt vermengd met glossyaccents. 

Hele fijne dag,
groetjes



1 opmerking: