Pagina's

maandag 10 november 2014

Herfst

Deze  maand zijn er weer nieuwe artikelen uit van Dutch Doobadoo. Ik heb een herfsttafereeltje gemaakt van de Shape Art mal Mushroom 470.713.124. Die is echt ZO gaaf !


Ik ben begonnen om de mal eerst op wit kaartkarton na te tekenen en daarna op rood kaartkarton. Van de rode heb ik alleen de hoed van de paddestoel maar gebruikt. 

PRE-ORDER November - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Mushroom

Om de stippen op de paddestoel te maken heb ik de Dutch Doobadoo mask art bubbles 470.715.017 gebruikt, hiervoor heb ik de structuurpasta gebruikt. Op de stam van de paddestoel zie je wat strepen, deze zijn gemaakt met de Mask Art Geomatric Tiles 470.715.034.



Ook zie je de mooie herfstblaadjes op de paddestoel, deze zijn gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo Paper Art Autumn Leaves 472.948.027.


De paddestoelenrand is van Noor! Design 6002/0317. Deze heb ik totaal 5x uitgestansd en rondom het plateau geplakt. Deze is gestansd uit wit, groen en rood kaartkarton. Voor de witte stippen heb ik de Pontura wit gebruikt. De grote paddestoelen zijn gemaakt met de mal 6002/0333.


Staat hij niet ontzettend leuk, deze houten fiets? Dat is een houten ornament van CraftEmotions 811500/0224. Het mos en de denneappels komen bij de Xenos vandaan.

PRE-ORDER November - Dutch Doobadoo - Dutch Laser Paper Art - Autumn

Ik wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten