Pagina's

zaterdag 8 november 2014

Halloween Girl

Ik ben niet zo'n kaartenmaker, maar voor deze keer een uitzondering. Voor deze kaart heb ik een sweet pea afbeelding gebruikt een leuke halloween.




De afbeelding is ingekleurd met Sennelier aquarelverf, copics en kleurpotlood. Voor de achtergrond heb ik gebruikt paynes grey met dioxazine purple de grafstenen in de achtergrond paynes grey en ultramarine deep. De schaduwen op de rots zijn gemaakt met paynes grey, de vleugels, kousen en draak cobalt violet light hue, paynes grey, ultramarine deep, de maan lemon yellow met indian yellow

Laser Paper Art - A5 - black - Halloween

de huid van het meisje, de schedels en kaarsen heb ik met copics gedaan, in de schaduw van de vleugels zit nog wat kleurpotlood. De zwarte kat, schedel en grafsteen zijn Paper Art van Dutch Doobadoo.

Dutch Mask Art - Leaves Branch

De achtergrond van de kaart is gemaakt met  Pan Pastels, versamark inkt en stempels van Chocolate Baroque en IO. De blaadjes zijn gemaakt met de nieuwe blaadjes mask van Dutch Doobadoo en de structuurpasta van Dutch Doobadoo. De structuurpasta heb ik aangebracht met een paletmes en tussendoor laten drogen, omdat anders een deel van het masker in de natte pasta ligt.

groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen: