Pagina's

vrijdag 28 november 2014

Demo MenH hobbyshop 30 november

A.s. zondag 30 november mag ik weer gezellig een demo Dutch Doobadoo geven bij MenH hobbyshop aan de Kerkraderweg 90 te Heerlen. Ik heb er al weer super veel zin in en ik hoop dat ik jullie weer mag begroeten aan mijn demotafel.


En natuurlijk neem ik ook weer een hoop van mijn creaties mee. Waaronder ook deze creatie die ik gemaakt heb n.a.v. de geweldig leuke SOL (Scrap On Line) van Raffaela Perego. En wat was het weer gezellig in de SOL groep die avond. Altijd lachen, gieren, brullen en aan het eind van de hints heb je weer een super leuke creatie gemaakt. Mijn creatie is weer heerlijk winters met sneeuw en een engeltje. 


De gave kraftblaadjes zijn super om te gebruiken bij een bloementoef en voor een winterse bloementoef geef je ze gewoon een wit accentje met wat gesso.


Ook de mooie krafthekjes passen er perfect bij. En met een beetje structuurpasta erop en wat glitter erin krijg je een mooi sneeuweffect.


En natuurlijk mogen ook onze mooie tekstlabels niet ontbreken op deze creatie. Met de verschillende vormen en leuke teksten zit er altijd wel een passende tussen. Ook deze geef je met wat gesso weer een extra winters tintje.


Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn creatie en ik hoop jullie weer te zien a.s. zondag 30 november in Heerlen. Hopelijk tot dan!!!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten