Pagina's

dinsdag 30 september 2014

Winter Season

Hallo bloglezers,

Bij deze mijn 2e creatie als gast-designer bij Dutch Doobadoo. Deze keer laat ik jullie en tasje zien waarop ik diverse artikelen van Dutch doobadoo heb verwerkt. Het is een tasje met 2 kaarten en 4 labels.


Dan de kaarten die er in zitten:



En natuurlijk ook de labels:


Dit is het tasje vanaf de zijkant;


En dan ook nog de achterkant van het tasje:



De gebruikte dutch doobadoo artikelen:

Dutch Label Art - Xmas (white)  Dutch Doobadoo - Paper Art A5 - Borders  Laser Paper Art - A5 - wit - Snowflakes  Laser Paper Art - A5 - wit - Lantarns


Liefs Miranda

7 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Wat is dat een prachtige creatie, Top. Het tasje is dat een patroontje ? Ik ben er helemaal weg van .....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Miranda,

    Wat ontzettend mooi gemaakt,
    zoveel moois op te zien, heel tof ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo

    Deze is zeker leuk en mooi. Ik zou ook wel willen weten of er het tasje een al of patroon van is.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig tasje ik blijf er naar kijken.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een bijzonder mooi en rijkelijk gevuld tasje.
    Zo leuk dat en kaarten en labels in het tasje zitten.
    Alweer een topper.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen