Pagina's

maandag 8 september 2014

Summer Time

Hallo Allemaal,
Vandaag heb ik een strandhuisje voor jullie gemaakt met de Card Art mal huis 470.713.510. Het is echt een heel leuk model om mee te werken zoals je ziet.


Ik heb hout papier gebruikt wat ik nog in bij mijn papierresten had liggen. Ik heb er een 3d effect van gemaakt met wast foam. Bovenaan heb ik Paper Art kraft gears 479.002.001 gebruikt, voor een beetje nautisch effect. Met een stepper card heb ik de golven voor het huisje aangebracht. Zo kunnen Edwin en Tilda staan in de golven.

Dutch Doobadoo - Card Art - Home 2delig Laser Paper Art - A5 - Kraft - Gears

Wat een geweldige Card Art mal is dit toch, ik heb al weer nieuwe ideeën wat ik hier mee ga maken. Dus er volgt snel weer iets nieuws mee.

Hugs Liz xx

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke zomerkaart! Goed bedacht om Edwin en Tilda zo te laten staan. Ziet er gaaf uit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen