Pagina's

woensdag 24 september 2014

Merry Christmas

In de collectie van Dutch Doobadoo zit een ontzettend gave Card Art mal van een Arreslee . Ik ben daar eens lekker mee aan de slag gegaan. De mal heb ik nagetekend op Kraft cardstock, netjes uitgeknipt en de randen voorzien van wat Gesso.. Daarna heb ik er designpapier van Pion Design - Days of Winter op geplakt. Ook de tickets en de banner met de tekst "A Merry Christmas" zijn uit designpapier geknipt.


Het Vintage plaatje is van Pion Design, deze is uitgestansd met een nestabilitie. Achter het Vintage plaatje heb ik wat wondgaas geplakt en een stukje van de Memorybox mal "Loopy Rings". Achter de roosjes zie je ook nog een Softboard Puzzelstukje van Dutch Doobadoo. Rechts nog een organzastrik met wat belletjes De ijzers van de slee heb ik bewerkt met Fran-táge Silver en daarna wat Viva Decor 3D Schnee erop gedaan.

Dutch Card Art - Sleigh

Ik hoop dat ik jullie met deze winterse creatie weer kan inspireren.

Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

2 opmerkingen: