Pagina's

woensdag 10 september 2014

Joy tot the World

In onze facebookgroep lichten we elke week een ander product uit "In de week van...". Deze keer zijn het de lantarenpalen, daar ben ik mee aan de slag gegaan bij dit kaartje.


Rechtsboven heb ik de mooie stansmal Santa with Sleigh 6002/2026 geplakt. Aan de rechterkant zie je ook nog een Kraft label, dit is een nieuwe label van Dutch Doobadoo, 474.007.004. Deze heb ik iets verkreukelt en bewerkt met Gesso.


Links onder zie je  3 lantarenpalen en een hekje. Dit zijn Paper Art vellen van Dutch Doobadoo. Deze heb ik eerst bewerkt met VersaMark en daarna voorzien van Fran-táge Silver. Dit geeft wel een erg mooie effect.


Onder het hekje heb ik nog wat sneeuw verwerkt. Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven.

  Dutch Label Art - Xmas (white)Laser Paper Art - A5 - wit - Fences Laser Paper Art - A5 - wit - Lantarns 

Mocht je nog geen lid zijn van onze Facebook groep, meld je dan zeker aan. Je kunt er de laatste nieuwtjes en tips lezen maar ook je eigen creatie met Dutch Doobadoo laten zien.

(Klik op het logo)

Liefs Jenine xXx




1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart Jenine, zoveel leuke dingen heb je hierop verwerkt, super, en dan die afwerking, het kan gewoon niet beter, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen