Pagina's

zondag 21 september 2014

Gingerbread friends

     
Goedemorgen , 
Leuk dat jullie weer even voorbij piepen om te kijken wat we vandaag weer showen. Vandaag laat ik jullie een kaartje  zien met de super gave kerstboom shape art mal 470.713.116 ik heb er een easel kaart van gemaakt. 
                                


 Hoe heb ik dit gedaan ? Je maakt eerst van cardstock 3 maten kerstbomen . Die bekleed je met design papier en plak je tegen elkaar aan met foam tape , zo komt er een beetje diepte in.  Daarna maak je de gewone basis van een vierkante easel en daar plak je het bomen trio op . Beplak het onderste gedeelte van de easel ook met design papier en je basis is klaar! 

       

 Ik  vond de card board Paperart mannentjes 472.309.008 zo leuk bij mijn plaatjes passen  dat ik het niet kon laten ze wat aantekleden met een perlen pen ... Zo leuk het is net echte icing . De randjes van de mannetjes het ik met distress inkt  walnut stain donker gemaakt zodat het net is of ze een beetje aangebakken zijn. 

Hier nog een foto van de piek met ook daar een gingerbread vriendje !

       

Wat is het toch een geweldig model, vinden jullie niet ?

Groetjes,




3 opmerkingen:

  1. Wat een gave en originele easelcard. Leuk tafereeltje op de voorgrond en de gingerbreadman zijn té leuk..hihi..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi gemaakt. Dit is echt een pronkstuk op de kersttafel ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze ga ik onthouden...

    Wat ern geweldig leuk model!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen