Pagina's

zaterdag 20 september 2014

Er was eens een tijd...

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de Dutch Doobadoo Card Art mal Clock 470.713.505. Ik heb er een mannenvariant van gemaakt, ik heb hiervoor het papier van Pion Design - For Father gebruikt.


Ik heb de mal nagetekend op Kraft cardstock en netjes uitgeknipt. 


Ik heb nog een extra cirkel nagetekend en uitgeknipt en deze als "label" in de clock gestopt. De clock heb ik aan elkaar vastgemaakt door middel van 2 kleine paperclips van Tim Holtz.


Op de voorkant heb ik de cijferplaat van de mal eerst weer op papier gelegd, daarna met een dauber wat VersaMark inkt aangebracht. Daarop embossingpoeder Silver gestrooid en dit verhit met de heattool. Verder zie je hier op de voorkant nog een tekst gemaakt met de Noor! Design tekststempels Back in Time 6410/0022. De Pen Nibs van Tim Holtz geven ook wel een stoer effect.


In het midden zit een Kraft label van Dutch Doobadoo. Ik heb de label afgewerkt met wat stempelafdrukjes, hiervoor heb ik de Noor! Design postcard accessoires stempels 6410/0025 gebruikt.  De Kraft gears van Dutch Doobadoo heb ik eerst bewerkt met VersaMark en daarna Fran-táge Silver er overheen gestrooid en dit verhit.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond.




2 opmerkingen: