Pagina's

vrijdag 5 september 2014

Zondag 7 september M & H Hobbyshop te Heerlen

A.s. zondag 7 september is het open dag bij M&H Hobbyshop in Heerlen en ik mag daar mijn eerste demo geven met de mooie Dutch Doobadoo producten. Erg spannend natuurlijk, maar ik heb er ook ontzettend veel zin in!


 Dus wil je mijn projecten eens van dichtbij bekijken, of gewoon weten wat je allemaal kunt met onze mooie producten, kom dan zeker even langs zondag bij M&H. 


En deze kerstboom is één van de creaties die je zondag 'live' kan komen bekijken. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van enkele prachtige Dutch Doobadoo producten zoals natuurlijk de Kerstboom Shape Art 470.713.117, de Paper Art Sneeuwvlokken 472.948.003, de Label Art Winter 474.007.004 en de super leuke Carboard Gingerbread poppetjes 472.309.008.


Ik hoop velen van jullie te mogen begroeten aan mijn demo tafel zondag!


Hopelijk tot zondag!

2 opmerkingen: