Pagina's

zondag 10 augustus 2014

Remember ... The Good Days

Lieve Dutch Doobadoo Fans,

Dat de mask stencils van Dutch Doobadoo voor prachtige achtergronden op kaarten zorgen is bij jullie al bekend, maar ook wij Mixed Media makers en Art Journalers hebben het merk ontdekt!

Vandaag laat ik jullie weer een bladzijde uit mijn art journal zien. Voor de mensen die met dit begrip nog niet bekend zijn, het gaat hier om een visueel dagboek waarin je door middel van tekenen en schilderen (ART) je gevoel uitdruk en wegzet.


Remember.... The Good Days..

Mijn achtergrond is gemaakt met acrylverf. 


Hiermee heb ik eerst de gehele pagina ingesmeerd, gewoon lekker door elkaar, geen systeem!
Daarna kwamen de prachtige stencils van Ducth Doobadoo om de hoek.   


Ik heb eerst  de Diamond  met Artikel nr: 470.715.018 gebruikt met groene stempel inkt en daarna de Vintage  met Artikel nr: 470.715.028 gebruikt met gele stempel inkt. 

Mask Art - A5 - Diamond  Dutch Mask Art - Vintage  Mask Art - A5 - Chicken Wire

In het midden een eigen gemaakt stencil met blauwe stempel inkt. 
De vlinders staan voor de vrijheid en het genieten van waardevolle herinneringen. 

Het woord Remember is een stempel. Als laatste het stencil Chicken Wire met Artikel nr: 470.715.001 hier en daar aangebracht met gesso.


Ik hoop dat ik jullie van een duidelijke omschrijving heb kunnen voorzien. Mochten er vragen zijn, stel ze gerust, ik zal mijn best doen deze te beantwoorden.

Bedankt voor het kijken,

Liefs Muriel
Mixed Media Art Club Holland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten