Pagina's

woensdag 6 augustus 2014

Good Times

Wat is dit toch een leuk modelletje, die Card Art mal. 470.713.510Ik heb er een huis met een tuintje mee gemaakt. Hoe..dat zal ik even beschrijven. Allereerst heb ik de basis van Kraft papier gemaakt. Daarna heb ik het huis gedeelte wit geverfd met Gesso. Over de gesso heb ik structuur pasta getamponneerd zodat het een gestuct uiterlijk krijgt.


 Vervolgens heb ik er wat soft board steentjes 478.007.006 opgeplakt en het geheel nogmaals voorzien van en klein laagje structuurpasta. Achter het raampje heb ik wat kant geplakt als gordijntje en de deur heb ik voorzien van donkerblauw cardstock waar ik weer witte gesso overheen heb gedaan. 


 Zo krijgt de deur toch een andere kleur maar niet te overheersend bij de rest. Omdat ik er een easel kaart model van heb gemaakt moet de kaart kunnen staan. Dit heb ik gedaan door de roosjes rand van Noor! Design 6002/0346  wat verhoogt op te plakken zodat daar het huisje achter haakt. Voor de roosjesrand heb ik nog een hekje geplaatst van de Paper Art serie 479.002.005  Deze heb ik met de pootjes onder de roosjes rand geplakt. Het kan nu dus nog dubbel gevouwen om het geheel te versturen.


Voor het huisje heb ik wat bloemen en bladeren 6002/0332 geplakt. En een tekst kaartje van de Label Art. 474.007.001


De insteek kaart wat dus het dak is, heb ik met de dakpannetjes  478.007.007 beplakt en er nog een cardboard vogeltje 472.309.005  bij gedaan. Verder nog wat kleine versieringen van papier klei.

Dutch Doobadoo - Card Art - Home 2delig  Dutch Doobadoo - Softboard Art - Roof Tile Cardboard Art - A5 - Birds

Zo heb ik een leuke verhuiskaart klaar liggen...nu nog iemand die gaat verhuizen.

Liefs Janet

1 opmerking: