Pagina's

zaterdag 23 augustus 2014

Earth laughs in flowers

Ik merk dat er op de demo's veel interesse is voor wat eenvoudigere kaarten. Ook wel CAS-kaarten genoemd, wat staat voor Clean & Simple. Vandaag heb ik weer zo'n exemplaar voor jullie:


Ik heb de ondergrond een kleurtje gegeven door met de Copic Air Brush en een roze copic marker en in de hoeken het dots-patroon te sprayen met een Dutch Mask Art stencil. In het midden heb ik als basis een stukje Dutch Cardboard Art genomen, gescheurd uit het vel en wit gemaakt met gesso.


Hierop naar eigen idee swirls, blaadjes en paper flowers verwerkt. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd. Hoouden jullie van deze rustige kaartjes of zie je toch liever de gebruikelijke scrapkaartjes. Laat een reactie achter zodat we hier iets mee kunnen doen met de diverse design teams!

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

6 opmerkingen:

  1. Jolanda, ik vind het een topper, echt waar. Ik hou van scrap kaarten als ze niet té overdadig zijn maar ter afwisseling hou ik ook enorm veel van CAS kaarten. En van dit kaartje wordt ik gewoon vrolijk. Toppie !!!!
    Groetjes van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt geen CAS hoor! Er zit al behoorlijk veel werk in dit kaartje, dat neemt niet weg dat ik het een prachtig!!!!!!!! kaartje vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi, daar houd ik wel van. Ik gebruik zelf ook weinig op mijn kaarten.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit een beauty maar zou het zelf geen CAS-kaart noemen. Er valt veel moois op te bewonderen en de verschillende items maken er een plaatje van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend zeg wat is dit mooi gedaan. CAS....of toch ook niet want wat heb je er een mooie grote bloementoef op gedaan zeg. Prachtig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje!!
    Die bloemen...schitterend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen