Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

Zin in taart ?

Hallo, 

ik ben weer present na een heerlijke vakantie met mijn gezin in Toscane. Familie, zon, water en rust wat wil een mens nog meer. Ik kreeg toen ik thuis kwam het sjabloon voor deze taart binnen, voor mij het signaal dat ik hem aan jullie mag laten zien. Gelukkig had ik deze Magnoliataart een tijdje geleden al gemaakt, dus kan ik hen nu al plaatsen.  De basis is een dubbele taart, gemaakt met het Dutch Doobadoo sjabloon 470.713.501.


Op de taart heb ik vier gekleurde Magnolia's gezet, achteraf zie je eigenlijk niet meer zoveel van de taart. Ik kon niet kiezen welke poppetjes ik er op zou zetten, dus werden het er vier.



Ik heb de dubbele taart uit paars papier geknipt en in het midden op een rondje van kurk gelijmd. Daarop allerlei mosjes , bloempotjes van PaperArt en stukken softboard geplakt. Verder nog wat roosjes om het tuintje verder aan te kleden. Daartussen staan de popjes.





De poppetjes kleurde ik met Copics, op het Copic Beneluxblog kun je terugvinden welke kleuren ik gebruikte.


Ik hoop jullie weer een ideetje aan de hand te hebben gedaan. Maak ook eens een leuke Bildmalarna of Tiddly Inks taart. Je kunt op zo'n project lekker veel plaatjes kwijt. 


Groet Diny

1 opmerking: