Pagina's

dinsdag 22 juli 2014

To Have Faith

Hier nog een Art Journal uit mijn kleine boekje.
To Have Faith Is To Have Wings!



Ik ben niet zo een ster in het sierlijk schrijven uit de losse pols,
maar daar hoef ik me nu dan ook geen zorgen meer over te maken.
Dutch Doobadoo heeft deze maand nieuw in de collectie een
A4 stencil Alphabet 2 artikel nummer 470.455.002 vol met sierlijke letters.



In deze Art Journal heb ik de letters met een watervaste pitt pen langs getekend en ingekleurd.


Liefs Muriel van Mixed Media Art Club Holland






1 opmerking:

  1. Ik vind het heel erg mooi, maar als ik lees hoe je de alfabet stencil hebt gebruikt hier, lees ik chinees.
    Ik heb totaal geen idee hoe en wat het is, is hier een filmpje over te vinden aub ? Als ik het eens kan zien
    zou dat al veel helpen. Ik heb ook nog nooit gehoord van een watervaste pit pen ???????
    Maar het project is super mooi. Hartelijke groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen