Pagina's

zondag 27 juli 2014

Sweet

Hallo,

bij Dutch Doobadoo zijn deze maand twee  Dutch Stencil Art alfabetstencils uitgekomen, waarvan dit er een is met twee kleinere lettertypes in hoofd en kleine letters. 


Daarmee heb ik een langwerpig doodle kaartje gemaakt. Dit tekende ik met sepia Multiliners en kleurde ik met Copic Markers B91 en B95.


Verder heb ik het wat geschaduwd met een sepia kleurige Faber Castell potlood. Ook het bellenblazende meisje van Mo Manning kreeg kleur met Copic Markers.


 Bij Dutch Doobadoo hebben we deze maand ook een mooi MDF product, vier grappige schortjes in een pakje, voor een scrapalbum, in dit geval nam ik er een voor deze hanger.


Ik heb hem bekleed met een scrapvel van Studio Light Tres Chic.


Op dit project mogen Noormallen niet ontbreken, dus ik nam de serie bladeren en de stervormige mal van de maand juli en de ornament-rand van juni. 


Hier kun je twee soorten blad goed zien. De brad met vlinder is er een van Studio Light, die hebben bij elke scraplijn nu ook passende brads. Je ziet dat ik zo dus allerlei hobbytechnieken kan combineren, helemaal leuk om te doen.

Groet, 




1 opmerking: