Pagina's

dinsdag 15 juli 2014

stay true

Voor dit mixed media project heb ik vershillende mask art gebruikt in combinatie met Sennelier acryliques, een prachtige dekkende verf De verf is eenvoudig aan te brengen met een tamponeerkwast of een sponsje.


In de achtergrond heb ik eerst een collage gemaakt van stukjes papier met daaroverheen wat gesso  aangebracht met een brayer. Daarna heb ik de Sennelier verf o.a. gebruikt met mijn favoriete Dutch Doobadoo masks. Het meisje en de birdie zijn ook geschilderd met Sennelier acrylique. Met verschillende markers een beetje zitten doodlen en een mooie spreuk aangemaakt.

De gebruikte maskers zijn:
Bubbles (art nr 470715017)
Diamonds (art nr 470715018)
Metall 2 (art nr 470715016)
Sun (art nr 470715026)

Mask Art - A5 - Bubbles Mask Art - A5 - Metall 2 Mask Art - A5 - Diamond Dutch Doobadoo - Mask Art A5 - Sun

tot de volgende keer



2 opmerkingen:

  1. Super gaaf project en wat een leuke dame heb je geschilderd. De neus is prachtig getekend/geverfd. Kan ik nog wat van leren...

    BeantwoordenVerwijderen