Pagina's

zondag 6 juli 2014

Shape Art & Zentangle

Hallo Allemaal,

Deze keer heb ik me laten inspireren door het Zentangle boek van Tirion. Het is handig dik boek met vele voorbeelden en modellen die je kunt gebruiken bij het Doodlen (Zentaglen). Het verbaasde me hoe leuk dit ook weer is om te doen. 



Voor de Zentangle vorm heb ik een Dutch Doobadoo Shape Art mal gebruikt 470.713.106. Daar zijn deze mallen dus ook erg geschikt voor en leuk om te gebruiken.

470.713.106 Dutch Doobadoo Shape Art Rose door Joyce Martens

Voor het Zentanglen gebruik ik Multiliners van Copic die je handig op kan bergen in dit opberghoesje. Zoals je ziet is dat erg ideaal en makkelijk meenemen op vakantie. Ook een mini boekjes met lijntjes waarin je erg handig kan doodlen.

Shape Art - Rose

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden. Bedankt weer voor alle leuke reacties,
ze zijn zo leuk om te lezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten