Pagina's

woensdag 2 juli 2014

.... Perfect and be ready to Fly


Hoi Allemaal,

Ik ben Muriel Stegers en mag deze maand Gast Designer zijn bij Dutch Doobadoo.
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen, want de spullen zijn zo gaaf!
Hier mijn eerste creatie gemaakt met het nieuwe Alfabet Art. Het een snelle en simpele Art Journal spread


.De achtergrond geverfd met acryl in de kleur Teal en de randen met zwarte inkt.
Met verschillende soorten washi tape de achtergrond bewerkt.
Met het geweldige nieuwe A4 stencil Alphabet 1 van Dutch Doobadoo artikel nummer 470.455.001
de tekst FUCK PERFECT gestempeld. 


Wat ik echt super vind aan het stencil is dat er genoeg ruimte tussen de letters zit
waardoor je niets hoeft af te plakken als je met een sponsje je letters wilt stempelen met inkt.
Een must have voor iedere art journaler!!

Liefs Muriel van Mixed Media Art Club Holland

7 opmerkingen:

  1. Wat raar om fuck op een pagina te zetten, dit is toch sex hebben. Snap het verband niet met de rest van de tekst.
    Jammer, want ik vind de stencil op zich wel mooi.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne. In dit geval staat het woord niet voor sex. Net als wij in het nederlands woorden verschillende betekenissen geven doen ze dat ook in het Engels. In deze spead staat het voor het volgende.. vrij vertaald iets als opgesodemieterd met perfect.. weg ermee. In een maatschappij waarin we aan ideaalbeelden moeten voldoen raken we vaak verstijfd en vergeten we te vliegenoop en met de kwaliteiten die we bezitten... dat is wat ik hier mee wil geven.. laat het los.. fuck it.. oprotten met perfect en ideaalbeelden.. wees bereid te vliegen. Liefs Muriel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart is leuk, maar die tekst kan echt niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het betreft hier geen kaartje maar en art journal spread, misschien leuk im eens te googlen. Het is echt geweldig om te doen en dutch doobadoo heft hiervoor geweldige producten in het assortiment!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Excuus voor het wegvallen van sommige letters in mijn reactie. .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal geweldig, en de boodschap komt binnen. TOP.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem helemaal geweldig Muriel!!!! De tekst is zooooo geweldig en van deze tijd!!!

    Laat ons wat rustiger aan doen en meer genieten van ons leven...En vooral genieten van de (kleine/simpele) dingen in en om ons heen in ons leven.....

    Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen