Pagina's

woensdag 23 juli 2014

New Home


Hoi Allemaal,
Vandaag weer eens een post van mij. Ik heb deze een kaart gemaakt voor mijn dochter, ze heeft net een nieuw huis dus dat is erg toepasselijk.


Ik heb het nieuwe Card Art huis gebruikt 470.713.510 en bij het raam zelf een frame gemaakt.
Met mica heb ik er een venster in gemaakt, zo lijkt het een echt raam. De steentjes op de muur heb ik gemaakt met Softboard 478.007.006. Ook voor het dak heb ik softboard gebruikt 478.007.007.


Voor wat textuur op de grond heb ik het Mask Art Stencil 470.715.002 steentjes gebruikt samen met structuur pasta.



De Magnolia meisjes heb ik gekleurd met Copics en uitgeknipt.

Happy Crafting!
Hugs Liz xx

1 opmerking:

  1. Prachtig gemaakt en wat een leuk kado voor iemand die net een nieuw huis heeft,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen