Pagina's

woensdag 30 juli 2014

Ik vind je lief

Hallo,

Ik heb deze bloemkaart 470.713.105 gemaakt vandaag. Ik had de mal al een tijdje in huis maar steeds kwam er wat tussen.Ik heb cupcaketime digi ingekleurd met copics markers. Achter het afdrukje heb ik de ronde ovaal  geplakt en het verder (voor mijn doen) rustig gehouden. Achter de bloemen nog de filmstrip geplakt en de blaadjes 472.948.002  van Dutch doobadoo ingekleurd en ook die erbij geplakt. Natuurlijk mag ook het hongingraad 478.007.001 niet ontbreken en een tekst ook niet. 


De kleine bloemetjes heb ik gestempeld van de nieuwe sheet van Noor! design en uitgeknipt en speels opgeplakt.In het hart nog een klein pareltje geplakt. Op de craft delen heb ik nog lekker even met gesso gekliederd. Verder nog wat vlinders, hart 472.948.001 en een vogeltje 472.309.005 verwerkt op het geheel.

Shape Art - Flower Laser Paper Art - A5 - wit - Leaves Softboard Art - Honeycomb Laser Paper Art - A5 - wit - Hearts

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden,
Liefs Tiets xx

1 opmerking:

  1. PRACHTIG!! Zo veel te zien en in zulke mooie kleuren!!
    Ik ben er weg van
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen