Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

Endless

Art journalling en mixed media is wel mijn passie. Ik vind het dan ook extra leuk om deze technieken toe te passen op andere projecten zoals tags en kaarten. Voor vandaag heb ik een tag gemaakt. De shape art mallen zijn op oneindig veel manieren te gebruiken voor allerlei projecten. 

Ik heb hiervoor de shape art Rococo mal 70713108 gebruikt.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Rococo 

De achtergrond is gemaakt met Dylusions inkt en vervolgens bestempeld met stempels van Dina Wakley. 
Daarna heb ik de mask art geometric 470715501  gebruikt met modeling paste en na drogen een dun laagje inka gold aangebracht. 



Het elfje is een afbeelding van Mo Manning en ingekleurd met copics.  Het elfje heb ik uitgeknipt en neergezet op de paper art flowerpot  472948019De spreuk is afkomstig van een Dylusion stempelset. 


Dutch Doobadoo - Mask Art - Geometric   Laser Paper Art - A5 - wit - Flower Pots

fijne dag 
groetjes 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten