Pagina's

zondag 20 juli 2014

Dutch Doobadoo Uitgelicht - Bloghop

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken. Deze maand willen we je deze stoere Mask Art laten zien.


Deze keer hebben we er ook weer een bloghop aan verbonden! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 20 t/m 23 juli 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.


Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn:





Marianne



Monique


Raffa

Succes allemaal met de bloghop en vergeet niet bij iedereen een leuke reactie achter te laten !

29 opmerkingen:

  1. Een hele goedemorgen ik ben gaan rondhoppen om weer lekker te genieten van alle geweldige voorbeeld creaties
    Ik ben bij bijna iedereen geweest jammer genoeg stonden bij Raffaela en Miranda nog geen blogpost erop maar niet getreurd daar komen we zeker voor terug
    Het was weer errug leuk om te doen
    Liefs en een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke hop! Weer wat inspiratie gekregen om deze mask te gebruiken op mijn projecten :) Helaas was op Raffaela en Miranda hun blog niks te vinden nog! Ik hoop dit niet te vergeten nog te doen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was weer een leuke hop, mooie ideeën om wat mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creaties zijn er geknutseld, prachtige knutselspullen zijn het van DDBD om mee te werken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen , ik ben even bij alle blogs binnen gehopt en wat zijn ze allemaal mooi geworden zeg de creaties en ook zo verschillende van elkaar dat is het leukste, iedereen krijgt dezelfde opdracht maar toch komen er zoveel verschillende dingen binnen. super leuk

    nou ik hoop dat ik het bij iedereen goed heb gedaan :) ik hop sinds kort af en toe mee

    groetjes ellen en iedereen een fijne mooie dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb de blogop voledig gedaan stuk voor stuk mooie werken
    veel heb ik nog niet van jullie maar daar ga snel erandering in komen


    iefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo ik heb mijn bloghop gedaan en wat een prachtige creaties heb ik gezien op deze warme zomerdag.
    Allemaal bedankt voor de inspiratie en een fijne zondag iedereen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb met plezier de bloghop gedaan,wat een gevarieerd aanbod,alles zo goed beschreven,en je krijgt genoeg inspiratie,om wat te maken,bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een bloghop. Zoiets heb ik nog nooit gedaan. Wat een inspiratiebron. En zo mooi om te zien dat je met een stencil zoveel kanten op kan. Werkelijk fantastisch. Ik ga lekker freubelen vandaag. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie ideeën en wat een fantastische resultaten. Met deze inspiratie komen we de zomer wel weer door! Gefeliciteerd met jullie mooie werkstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, Ik ben alle bloggen bij langs geweest en heb genoten van alle mooie creaties. Heel mooi om te zien dat je met een mal zoveel verschillende creaties kunt maken. Leuke materialen heeft DDB ondertussen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk idee, dat gehop, nooit gezien, nooit gedaan, maar ik vind het geweldig,
    al dat leuks dat voorbij komt! hoop dat ik het de volgende keer weer zie, en weer een rondje kan hoppen, zo leuk,
    ik ben een leek op dit gebied, met de kunstwerken, maar langzaam gaat dit goedkomen, heerlijke hobby.
    dank je wel, voor al het moois dat ik tegen mocht komen

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb lekker gehopt, ben echt super leuk dingen tegen gekomen.
    Echt heel verschillend allemaal maar stuk voor stuk prachtig.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke hop is dit met zoveel verschillende en prachtige creatie's en het valt mij op dat de combinatie van de mask' zo samen met de stansen van noor een perfecte combinatie is en die nieuwe mask is ook nog eens lekker stoer!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dat ziet er veel belovend uit. Lekker gaan hoppen. verder is het toch te warm. Het is dan ook een fantastische mask dus toch maar eens aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat was dit leuk zeg. Ik heb zoveel mooie dingen gezien. Daar wordt je wel heel erg hebberig van hoor. Het liefst zou ik nu gelijk beginnen om iets na te gaan maken. Jammer genoeg heb ik natuurlijk niet zoveel materialen. Ik zag de bloghop bij Janet er nog niet opstaan. Hoop er morgen aan te denken om nog even langs te gaan. Dank jullie wel voor al het moois dat we te zien kregen. Echt super om te zien wat je met die mask allemaal kan. Ik had zoiets nooit gekocht zonder al deze verschillende voorbeelden. Nu twijfel ik toch wel een beetje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heeft het DT weer haar best gedaan zeg....wat een supergave voorbeelden....complimenten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alle blogs bekeken....leuk om te zien dat iedereen weer iets anders met het stencil heeft gemaakt. Wat me wel opvalt als beginner, is dat je eigenlijk wel heel veel materialen nodig hebt om die mooie creaties te kunnen maken. Maar ik heb er van genoten om rond te hoppen en ga maar es beginnen met sparen voor al die mooie masks, stempels, inkt, enz....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vond het erg leuk om al die mogelijkheden van het stencil eens te bekijken; ik heb het zelf ook, maar merk nu toch dat ik er nog té weinig naar pak.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een fantastische inspirerende bloghop hadden jullie voor ons samengesteld. Top! Dacht ik bij de eerste hops nog dat dit product vooral voor mannencreaties heel geschikt was, de laaste bloghops bewezen dat je ook hele andere kanten opkunt met dit product. Fantastisch zoals jullie de vele mogelijkheden lieten zien. Mijn handen beginnen er gewoon van te jeuken om ook op deze manier aan de slag te gaan.
    Groeten, Aartj

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een fantastische inspiratieronde was dat zeg :D allemaal leuke ideetjes opgedaan bij de DT leden. Ook leuk om te zien hoe de mask op verschillende manieren gebruikt kan worden, dus niet alleen als achtergrond voor mannenkaarten, maar eigenlijk voor alle kaarten. Dames hartelijk dank voor al dit moois en voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke en natuurlijk mooie bloghop!! Leuk dat je zo'n eigenlijk stoere mask ook goed kunt gebruiken met wat zoetere kleurtjes!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hop, hop, hop, hop, hop (Denk het gangnamstyle liedje erbij) ;-)
    Ik ben uitgehopt!
    Prachtige creaties hebben jullie weer gemaakt dames!!! Erg mooi!

    Groetjes, Ria Dekkers

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Net terug van een heerlijke "Tour de Blog" en wat heb ik genoten.
    Op ieder blog zoveel moois voorgeschoteld te krijgen en wat ik zo grappig vind is dat je zo goed kunt zien wat je met éé'n mal kunt doen.....

    Fijne dag ik ga aan de knutsel.

    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De eerste keer meegedaan met de blighop. Wat een leuke manier om alle verschillende creaties te zien!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het was weer een leuke bloghop, veel ideetjes opgedaan.
    Heb al wat spulletjes liggen maar ben er nog niet aan toe gekomen.
    Nog 1 nachtje werken en dan heb ik 3 weken vakantie, die voor mij in het teken zal staan van de materialen van Dutch Doobadoo.

    Fijne vakantie !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi lieve creatieve mensen, wat is dit leuk geweest om zo ff te buurten bij het team, allemaal verschillende creaties met dezelfde producten, gefeliciteerd met zo'n team, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen