Pagina's

maandag 28 juli 2014

Ahoy

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een piratenkaart gemaakt. Als basis heb ik de Shape Art Square 470.713.100 gebruikt. Eerst heb ik het Kraft papier van Crft Emotions dubbelgevouwen. Dan de shape mal erop gelegd. De bovenkant van de mal komt iets boven de vouw uit. De mal omtrekken en uitknippen. Dan de bovenste kant nog een keer naar binnen vouwen. Daarna nog een keer de shape art mal uit het kraftpapier geknipt.



  Een maatje kleiner heb ik uit designpapier van Prima Marketing getekend en geknipt. De kleinste maat van de shape Art Square heb ik ook uit dit designpapier geknipt en een maatje groter uit cremekleurig papicolor. Dit op elkaar geplakt, stempel van Noor! Design Under the Sea Collection erop gestempeld en op de Shape Art Square geplakt. Daartussen komt nog eerst een stuk kaaslinnen. En dit plak je weer op de bovenste helft die je  dubbelgevouwen hebt. Aan de onderkant heb ik nog uit blauw papicolor de golvenrandmal van Noor! Design gestanst en geplakt.


Daarna ben ik verder gegaan met de onderkant. De één na grootste maat heb uit het design papier geknipt en op de onderkant geplakt. Dan heb ik met de Stencil Art Alphabet 1 470.455.001 het woord AHOY  estempeld op het papier. Dit is erg eenvoudig. Je legt de stencil op het papier. Dan druk je met een dauber  p bijv. een distress inktpad en "kleur" je de letter in. Deze stencil Art kun je bijv ook gebruiken met  tructuurpasta op canvas of kaart. Ik ben echt een fan van deze alfabet stencils, zo gaaf zijn ze!


De Magnolia's zijn ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. Ik heb e uitgeknipt en geplakt op de Paper Art Kraft Fencs 479.002.005. Ik heb de onderste rand eraan laten zitten. Deze omgevouwen en op de rand lijm gedaan en zo op de onderkant van de kaart geplakt. Zo blijven ze rechtop staan.



Tussen de hekjes heb ik nog een schatkistje gezet. Deze was van mijn jongste zoontje en deed er toch niets meer mee. Dus kon moeders het mooi gebruiken.   En ja, ik ontkwam ook niet aan de loomrage. Ik heb een stuk touw (ketting) gemaakt en deze over de kaart gedrapeerd. Tot slot heb ik rechtsboven nog de bloemen van Prima Marketing  geplakt met daarachter de nieuwe bladeren van Noor! Design. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat ik een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen, stel ze gerust hoor! Ik wens je nog en fijne dag.

Liefs,
Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten