Pagina's

dinsdag 20 mei 2014

Voor Mama

Vandaag laat ik jullie de Pillow Box 470.713.006 van Dutch Doobadoo zien. Ik heb de mal overtekend op scrappapier van Studio Light - Tres Chic. In dit designpapier zit al die leuke border rechts verwerkt.



Je kan het op de foto niet zo heel goed zien, maar achter het gat heb ik een gelatine blaadje verwerkt. Om het doosje heen heb ik Vivant koord roze 501043/0210 gestrikt. Een flinke bloementoef, daarachter de Vintage Flourishes border 6002/0162 en de filmstrip 6002/0278.  De letters Mama zijn gemaakt met de Scrabble Letters 6410/00. Deze heb ik uitgeponst met de XCUT pons XCU 261802.
In de pillowbox heb ik wat douchegel gedaan, een kleinigheidje voor moederdag.

Wens jullie nog een fijne dag.

Liefs Jenine xXx



1 opmerking:

  1. Denk dat ik morgen maar even ga snuffelen in de hobbywinkel en dan de pillowbox in mijn mandje gooi!

    Wat is hij leuk.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen