Pagina's

vrijdag 2 mei 2014

Treasures of the Heart

Ik ben Kim, 32 jaar, getrouwd en ik heb twee prachtige dochters. In 2010 ben  ik door een vriendin in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien ben ik helemaal verslaafd. Ik werk erg graag met de mooie Dutch Doobadoo producten en hoefde er dan ook echt niet lang over na te denken toen mij gevraagd werd gastdesigner voor de maand mei te worden.


De kaart die ik jullie vandaag laat zien is gemaakt met een super handige shape art mal van Dutch Doobado, de Label Romantic 470.713.110, ook heb ik gebruikt gemaakt van de prachtige nieuwe randjes, de Paper Art Borders 472.948.020, zeker een nieuwe favoriet!


Verder heb ik gebruik gemaakt van design papier van Maja Design 'Vintage Autumn', de prachtige Noor! design stanzen: vlinderrand, vlinder en blaadjes, de stempel is van Lily of the Valley en verder heb ik nog bloemen en plakparels gebruikt.


Shape Art - Label Romantic    Dutch Doobadoo - Paper Art A5 - Borders  

Ik hoop dat mijn kaart jullie inspiratie geeft om ook met deze mooie Dutch Doobadoo producten aan het werk te gaan.

Liefs Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten