Pagina's

donderdag 1 mei 2014

Moederdag Digi

Vandaag laat ik jullie een Moederdag kaartje zien. Binnenkort is het weer moederdag, een zelfgemaakte kaart is dan wel het mooiste hé?  Jolanda van Noor! Design heeft speciaal voor mijn Noor! Design Webshop een gratis digi gemaakt. 


Wat moet je hiervoor doen?



Je aanmelden voor de nieuwsbrief, dan krijg je deze a.s. donderdagavond 1 mei in je mailbox.

(Rechts onder het kopje Nieuwsbrief kan je je mailadres invoeren en klik op aanmelden)


De basis van de kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art 470.713.102, deze heb ik uit Kraft uitgeknipt. Het designpapier komt uit een paperpad van Dovecraft - Curiosity Corner. Rechts in de hoek wat roosjes, achter de roosjes de Paper Art blaadjes 472.948.002. Onderlangs de digi heb ik de bijpassende Rozen rand 6002/0346 gebruikt.  Verder voor de afwerking nog een metalen vlinder, houten sleutel en hart.

De mooie digi is ingekleurd met de l'Aquarelle.
De kleuren komen binnenkort op het blog van Sennelier.


Ik wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

1 opmerking:

  1. wat een mooi kaartje en wat een leuke digi,s ik wil mw aanmelden voor de nieuws brief maar het lukt me niet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen