Pagina's

woensdag 28 mei 2014

Mask & Airbrush

Hallo,

Een totaal andere kleur dan ik meestal gebruik. Heel donkerblauw en rood heb ik gebruikt tijdens het airbrushen van de achtergrond. Ik nam de R59 en de B29, daar waar de kleuren elkaar raakten, ontstaat een paarse kleur. Hier gebruikt Mask Art 470.715.011 Spiderweb.



Voor de achtergrond heb ik  eerst de twee kleuren inkt gespoten op het papier, daarop heb ik twee maskers van Dutch Doobadoo gebruikt. Als laatste nam ik een mask met bladeren, waardoor ik met zwart heb gespoten.


Ik heb verschillende stempels van Jofy en van mezelf ingekleurd, uitgeknipt en met foamtape op de achtergrond geplakt. Hier zie je Mask Art Bricks 470.715.002.


Hier vind je de tekening van de paddenstoelen.
Voor het inkleuren van de plaatjes heb ik de volgende Copics gebruikt.
achtergrond R59 en B29
Blauw B23-26-28-29
Paars V01-04-06-09
Groen YG 00-03-17
Beige W00-1-3

Mask Art - A5 - Spiderweb   Mask Art - A5 - Bricks

Ik wens jullie nog een fijne dag.

Groet Diny






1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit!

    Stencils zijn ook met zoveel technieken te gebruiken....


    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen