Pagina's

dinsdag 6 mei 2014

Knuffel

Hier weer een kaartje van mij. Dit keer zonder afdrukje maar met een 3D-plaatje van Studio Light uit de Vintage-lijn. De basis van de kaart is een shape art mal  470.713.107 van Dutch Doobadoo.


Achter het plaatje heb ik een stukje softboard Honeycomb 478.007.001 gedaan wat ik bewerkt heb met Crackle Paint Pickled Fence, Distress Ink Walnut Stain en Stickles Platinum.


Ook de randjes van het tekstlabel 474.007.002 heb ik op dezelfde manier bewerkt. Bovenin op de slinger zitten nog 2 veertjes uit de paperart set 472.948.013.


Ik hoop dat jullie de Shape Art kaart leuk vinden !

     

 

Groetjes,
Katja (Gast Designer van Dutch Doobadoo)














1 opmerking:

  1. Super mooie kaart, top ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen