Pagina's

zondag 25 mei 2014

Just a Note

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien waarbij ik van een grote Shape Art mal een kleinere dubbele kaart heb gemaakt. De basis is gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art mal 470.713.103 van Krijtwit kraft. Hiervoor heb ik cardstock gesneden op 15 x 30 cm en op de helft gevouwen zodat je een kaart van 15 x 15 krijgt. Daarop heb ik de mal gelegd op de vouwlijn en nagetekend. Omdat de mal groter is dan je kaart krijg je dus automatisch een kleiner model kaart met deze Shape Art mal.


Het designpapier is van FabScrap - Heritage Peacock Magic. Achter het ingekleurde afdrukje zit de Noor! Design mal 6002/0173 verwerkt. Ik heb deze iets los geknipt zodat hij als een hoekje over de afbeelding heen valt. De ronde tekststempel  6410/0096 is een nieuwe van Noor! Design die deze week uitkomt. Deze is gestempeld met Memento - Teal Zeal.  Verder voor de afwerking nog wat Cardboard Art Birds 472.309.005 van Dutch Doobadoo, wat roosjes, blaadjes, kant en een bedeltje. De stempel van Magnolia - Write a Message Tilda is ingekleurd met l'Aquarelle.


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx




1 opmerking: