Pagina's

zondag 11 mei 2014

Hugs

Ik heb geprobeerd een kleine tutorial te maken met foto's om duidelijk te laten zien hoe je een easelkaart kunt maken met een shape art mal. Ik heb hier de shape art mal frames ornament vierkant 470.713.100 gebruikt. 


Je vouwt je papier dubbel en legt de mal tegen de vouw aan, maar zo dat je het bovenste niet uittekent en snijd. 


Je krijgt dan dit. Vervolgens knip of snijd je het ook dubbel uit.


De basis is dan klaar en ziet er zo uit.. Je snijd vervolgens nog een losse shape art mal uit.


Nu vouw je de je het achterste deel dubbel naar binnen zodat het easel gedeeltje tevoor schijn komt.


De losse shape art komt er nu tegen aan en als je met scrappen  'op de bodem' bloemetjes of iets anders hoogs plakt, blijft de kaart mooi rechtop staan.


Wil je de kaart versturen dan kun je het geheel plat neer leggen en zo in de envelop versturen.
Dit is mijn easelkaart geworden.


Ik heb diverse Noor! Design mallen op de shape art mal gebruikt  die geweldig mooi combineren  hierbij
Ook een  kraft label kon ik hier mooi op verwerken. Op de filmstrip heb ik het het cardboard vogeltje 472.309.005 geplakt en hem eerst een beetje bewerkt met gesso en onderaan op het softboard honeycomb 478.007.001  heb ik de cardboard hartjes 472.309.003  geplakt.


Nog even een zijkant foto gemaakt voor de duidelijkheid.
Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze tutorial.
Liefs Tiets

4 opmerkingen:

  1. Mooie creatie en bedankt voor de duidelijke tutorial
    Een fijne zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Tiets!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!!! Super uitgelegd
    Dankje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie ! bedankt voor de goede uitleg .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen