Pagina's

maandag 12 mei 2014

Homemade

Vandaag laat ik jullie een MDF 3luik 460.440.010 van Dutch Doobadoo zien. Deze heb ik gepimpt met het scrappapier van CraftEmotions - Fifties Kitchen. Ook de labels (Homemade) zitten in het A4 paperpad . Aan de zijkanten heb ik de Noor! Design mal 6002/0148 gebruikt. In het middelste luikje de Noor! Design ovaal 6002/0258. Bij de luik aan de linkerkant heb ik voor de decoratie nog een Journaling Ticket gebruikt, een gekleurd taartrandje, cardboard pijlen 472.309.002, metalen vlinder.


Ook de labels (Homemade) zitten in het A4 paperpad.  Aan de zijkanten heb ik de Noor! Design mal 6002/0148 gebruikt. In het middelste luikje de Noor! Design ovaal 6002/0258. Bij de luik aan de linkerkant heb ik voor de decoratie nog een Journaling Ticket gebruikt, een gekleurd taartrandje, cardboard pijlen 472.309.002, metalen vlinder. Op het rechtste luikje heb ik nog een Kraft label gebruikt en het Softboard Honeycomb 478.007.001 van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - MDF Art - Drieluik ornament Dutch Doobadoo - Cardboard - Pijlen

Voor de decoratie heb ik diverse houten figuurtjes van CraftEmotions gebruikt.  Om de luikjes aan elkaar vast te maken heb ik bindringen van Joy! Crafts 6200/0130 gebruikt.

Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige zondagavond.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xxx

1 opmerking: